Etäasiakaspalvelu
Tarvitsetko lisää tehoja asiakaspalveluun? Tarjoamme isännöintikohteidesi asiakaspalvelua etänä. Voimme hoitaa asiakaspalvelua puhelimitse ja sähköpostitse. Jos teillä on käytössä isännöintijärjestelmä ja siellä asiakaspalvelun tiketöinti, käyttelemme sitä tiiminne osana. Teidän asiakkaallenne asiointi on helppoa ja etäasiakaspalvelu integroituu isännöintipalveluunne, kuten te tuottaisitte sitä itse.
Isännöintiyrityksen asiakaspalvelun ulkoistus
Usein osakkaiden yhteydenotot isännöintiyrityksen asiakaspalveluun liittyvät talousasioihin, kuten lainaosuuslaskelmiin ja vastikkeisiin, joten olemme varsin kätevä kumppani asiakaspalvelun yhteydenottoja hoitamaan.
Olemme kaikki isännöintialan ammattilaisia, joten osaamme auttaa asiakkaitanne kaikissa isännöintiin liittyvissä asioissa. Tiedämme milloin asiakas tarvitsee isännöitsijän tai huoltoyhtiön palveluita. Osaamme opastaa asiakkaan ottamaan yhteyttä huoltoon ja huolehdimme, että isännöitsijä saa tiedon sellaisesta asiakasyhteydenotosta, joka vaatii hänen huomiotaan.
Asiakaspalvelumme tekee työtään ystävällisesti, asiallisesti ja tehokkaasti. Juuri niin kuin asiakkaasikin varmasti haluaisi.
Taloushallinnon ulkoistamisen edut
HELPPOUS
Ulkoistaminen tarjoaa helppoutta kustannussäästöjen, erikoisosaamisen ja joustavuuden avulla. Sinä voit keskittyä ydinosaamiseesi ja jättää loput meille.
Ennustettavuus
Ennustettavuus auttaa sinua tekemään tietoisia päätöksiä ja vähentämään epävarmuutta. Kilpailukykysi varmistamisesta helpottuu, kun resurssien kohdistaminen ja riskien minimointi helpottuu.
Luotettavuus
Yritysmaailmassa luotettava kumppani on arvossaan. Siksi meillä ensisijainen tavoite on tarjota asiakkaille varmuutta ja vakautta palveluidemme kautta.